loading

چگونه یک کارشناس سئو شویم؟

چگونه یک کارشناس سئو شویم

با توجه به اهمیت ویژه سئو شما می توانید مقاله ترجمه شده توسط نگاران را مطالعه فرمایید.

چگونه یک کارشناس سئو شویم؟

آیا شما می خواهید یاد بگیرید چگونه ترافیک سایت خود را افزایش دهید و رتبه بالاتر برای کلمه مورد نظرتان کسب کنید؟ تا بتوانید میزان فروش خود را افزایش دهید و درآمد سایت تان را افزایش دهید. پس شما باید همه چیز را در مورد سئو یاد بگیرید تا بتوانید یک کارشناس سئو شوید.

داشتن تجربه و تخصص در زمینه سئو تنها امتیاز یک سئو حرفه ای نیست. آن یک مهارت است که بتوانی تسلط پیدا کنید، هر کسی که آرزو دارد یاد بگیرد چگونه سئو را برای خودش انجام دهد.

من سئو را به مدت 15 سال انجام دادم، در این نوشته شما یاد می گیرید مراحلی که باید دنبال کنید تا یک کارشناس سئو شوید.

چرا هر شخصی باید یک کارشناس سئو شود؟

قبل از شروع مراحل، این مهم است که فرق بین یک کارشناس سئو با یک سئوکار حرفه ای را بدانید.

یک کارشناس سئو شخصی است که می داند چگونه سئو عمل می کند و چگونه درخواست سئو برای افزایش رتبه سایت را انجام دهد.

یک سئوکار حرفه ای، یک کارشناس سئو است که سئو را حرفه ای انجام می دهد حتی مشاوره سئو می دهد، ارائه سرویس های سئو یا گرفتن مشتری بر اساس پروژه.

من به این تفاوت اشاره کردم تا بدانید که شما مجبور نیستید سئو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید تا یک کارشناس سئو شوید. مزایای بسیاری وجود دارد که چرا شما باید مهارت سئو خود را افزایش دهید حتی اگر برنامه ای برای سرویس دادن به مشتریان نداشته باشید.

راهنمای کامل سئو:

راهنمای مرحله به مرحله سئو، چگونه ترافیک وب سایت یا وبلاگ  خود را ظرف 60 روز یا کمتر افزایش دهید.

تنها راهنمای سئو که شما نیاز دارید آنرا بخوانید.

مزایای یک کارشناس سئو شدن:

رتبه و ترافیک خود را افزایش دهید – واضح ترین دلیل برای اینکه چرا کسی باید هدفش این باشد تا به یک کارشناس سئو(بهینه سازی موتورهای جستجو) تبدیل شود.

اگر شما بدانید چگونه وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید تا با افزایش رتبه و ترافیک به صورت آنلاین درآمد کسب کنید و یک کسب و کارآنلاین موفق ایجاد کنید.

وابستگی کمتر به آژانس های سئو:

من می دانم شما انتظار ندارید که در وبلاگ یک آژانس سئو این مطلب را بخوانید، اما این یک حقیقت است. اگر شما در خانه مهارت های سئو را داشته باشید بدون وابستگی به پشتیبانی خارجی می توانید کسب وکار خود را افزایش دهید.

کاهش هزینه ها:

همچنین اگر شما یک کارآفرین یا وبلاگ نویس باشید خودتان بدون نیاز به استخدام یک مشاور می توانید سئو را انجام دهید و مقدار زیادی پول پس انداز کنید.

بهترین تصمیم ها را بگیرید که چه شخصی را به عنوان سئوکار استخدام کنید:

اگر شما خودتان مهارت های سئو را داشته باشید خیلی آسان تر می توانید تصمیم بگیرید که کدام مشاور یا شرکت را برای سئو خودتان استخدام کنید. شما در موقعیتی قرار می گیرید که می توانید قضاوت کنید کدام پکیج سئو پیشنهادی آنها می تواند جهت کسب رتبه بهتر وب سایتتان  کمک کند.

توصیه مهم برای مدیران بازاریابی:

اگر شما به عنوان یک مدیر بازاریابی دانش سئو را داشته باشید به خوبی متوجه مزیت خود نسبت به دیگر مدیران بازاریابی یا همکاران خود در سازمان تان می شوید.

کسب و کار آنلاین بدون سئو نمی تواند باقی بماند:

سئو دیگر در بلند مدت اختیاری نیست. وب سایت هایی که بر اساس سئو ساخته نمی شوند در ذهن نمی مانند، راهی برای ماندن آنها در این رقابت شدید در جهان آنلاین نیست. دانستن سئو و استفاده صحیح از آن، می تواند یک تفاوت عظیم برای آینده سایت شما ایجاد نماید.

ده مرحله برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئو:

حالا که شما متقاعد شدید برای پیشرفت مهارت های سئو خود نه به عنوان سئوکار حرفه ای، اجازه بدهید ببینیم که سریعترین مسیر برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئو چیست.

مرحله اول: فهمیدن اینکه موتورهای جستجو چگونه کار می کنند.

حتی قبل از شروع به فکر کردن در مورد سئو، گام اول با نحوه کار موتورهای جستجو باید آشنا شوید.

بسیاری از مردم ممکن است در مورد چیزی قبلا بدانند یا فکر کنند که می دانند، اما همیشه بهتراست که با مفاهیم پایه شروع کنیم و بعد دنبال تئوری های پیچیده تر برویم.

مرحله دوم: دانستن مفاهیم پایه بازاریابی موتور جستجو.

وب سایت – بازاریابی موتور جستجو – بازاریابی شبکه های اجتماعی – بازاریابی محتوا – بازاریابی ایمیلی – بازاریابی موبایلی – تبلیغات بنری.

ابتدا شما باید یک ایده کلی در مورد همه رشته هایی مختلفی که بازاریابی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتالی ونه فقط سئو می سازد داشته باشید.

شما باید یک ذهنیت روشن داشته باشید که چه انتظاری از سئو و دیگر ابزارهای مرتبط با سئو دارید که حضورشما دراینترنت را قوی تر کند.

مرحله سوم: درک صحیح از معنای واقعی سئو.

سئو فقط درمورد کلمات کلیدی و لینک ها نیست، خیلی فرا تر از آن است. ماموریت واقعی سئو تهیه تجربه خوب برای کاربران و دادن دقیق هر آن چه که آنها می خواهند است.

هدف شما فقط درباره بدست آوردن ترافیک بیشتر نیست بلکه تبدیل این ترافیک به بازدیدکنندگان و مشتریان تکراری است.

سئو دارای تعدادی زیر مجموعه می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

فنی : خزیدن(دنبال کردن) و نمایش دادن.

صفحه جستجوگرها : بهینه سازی صفحه.

صفحه آفلاین : ارتقاء وب سایت.

محتوا : بهینه سازی محتوا.

مرحله چهارم : انتخاب آموزش صحیح سئو.

زمانی که شما شروع به یادگیری سئو می کنید، متوجه یک چیز خواهید شد : در اینترنت بی نهایت اطلاعات در رابطه با سئو وجود دارد و این در نهایت موجب بهم ریختگی می شود. اگر تصمیم گرفتید بدون کمک کسی این کار را انجام دهید، شما در نهایت با یک لیست بی پایان از مقالات برای خواندن و امتحان  کردن برخی موارد مواجه می شوید.

در سال 2000 که من شروع به یادگیری کردم سال ها وقت گذاشتم تا سئو را یاد بگیرم چون در آن زمان دوره های آموزش سئو و همچنین راهنمایی وجود نداشت که شما بخوانید و همه اطلاعات را در یک جا نداشتید.

این روزها همه چیز تغییر کرده است. افرادی که می خواهند سئو را خیلی سریع یاد بگیرند می توانند با یک دوره معتبر بدون صرف ساعت های فراوان جستجو در اینترنت و خواندن مقاله پشت مقاله یاد بگیرند.

منابعی که می توانید استفاده کنید :

دوره های کامل سئو:

دوره سئو ما شامل هر چیزی که شما احتیاج داشته باشید که در مورد سئو بدانید، هم مفاهیم پایه وهم پیشرفته سئو را پوشش می دهد. شما می توانید این دوره را به صورت آنلاین یا با دانلود فایل پی دی اف آن در محل خود بیاموزید. این تنها دوره سئو است که شما نیاز به خواندن دارید.

دیجیتال گاراژ گوگل:

گوگل یک دوره جدید ایجاد کرده است که هر چیز که شما در مورد بازاریابی دیجیتالی نیاز دارید بدانید را پوشش می دهد.

وارد جزییات سئو نمی شود اما منبع خوبی است اگر شما بخواهید خودتان با بازاریابی آنلاین آشنا شوید.

: Mozدوره سئو 

 شرکت MOZ در زمینه ابزارهای سئو معروف می باشد، همچنین یک دوره سئو ایجاد کرده است که سئو مبتدی را پوشش می دهد.

البته کامل نیست ولی برای شروع مبتدیان خوب است.

راهنمای سئو:

این هم یکی دیگر از راهنماهای گوگل می باشد وسئو را با چشم انداز گوگل پوشش می دهد، به این معنی که شما یاد نمی گیرید که در حقیقت کار کنید برای سئو اما چیزی که گوگل درباره سئو می خواهد یاد می گیرید. با این وجود، چندین ساعت طول می کشد و از طریق دستورالعمل ها بروید، برخی نکات خوب ازتوصیه های ارزشمند وجود دارد که در مورد آن فکر کنید.

مرحله پنجم : در مورد تغییرات سئو آگاه باشد.

سئو یک نظم استاتیک نیست. قوانین و الگوریتم های سئو دائما تغییر می کنند. گوگل هر سال الگوریتم های رتبه بندی سایت های شما را بیش از250 مرتبه تغییر می دهد.

کارشناسان خوب سئو نیازمند به دانستن این تغییرات می باشند تا سئو شرکت هایشان را مطابق با آنها تنظیم کنند.

بهترین راه برای آگاه بودن این است که چند سایت خبری در زمینه سئو را دنبال کنید، آنهایی که اثبات نموده اند که اطلاعات در مورد تغییرات سئو را هنگامی که رخ می دهد اعلام می کنند نه اینکه بعد از یک زمان طولانی اعلام کنند.

منابعی که می توانید استفاده کنید :

موتور جستجوی Roundtable

یک وب سایتی که باید همه کارشناسان سئو دنبال کنند، روزانه اخبار مربوط به صنعت سئو را که رخ داده است منتشر می کند و این سایت خبری صنعت سئو برای من خیلی ارزشمند و مفید است.

موتور جستجوی Land

یکی از قدیمی ترین وب سایت ها در صنعت سئو می باشد.

 Danny Sullivan صاحب قبلی این سایت بوده که اکنون در گوگل کار می کند.

ادامه دارد…

مترجم: فتانه خوارزمی

منبع:

https://www.reliablesoft.net/become-an-seo-expert/

 

مقاله

امکان ارسال نظر وجود ندارد!