loading

5 استراتژی جهت ایجاد لینک ارزشمند محتوا (قسمت دوم)

بک لینک1

 قسمت دوم ترجمه مقاله 5 استراتژی جهت ایجاد لینک ارزشمند محتوا توسط نگاران نماینده هلو در غرب تهران حضورتان ارائه می گردد:

و در این جا نکته مورد علاقه من:

اگر شما برای ایجاد اینفوگرافیک های خود برای پست هایتان زمان کافی ندارید، از کروم استفاده کنید وبا گرفتن یک قسمت کوچک از اینفوگرافیک مرتبط از دیگر سایتها استفاده کنید، لینک دادن به منبع اصلی را فراموش نکنید.

شما صاحب عکس نیستید اما شما متعجب خواهید شد وقتی که تعداد سایت هایی که به مقاله شما لینک دادن به جای اینکه به منبع عکس اصلی لینک بدهند را می بینید، هنگامی که در محتوای آنها عکس مربوط به سایت شما ذکر می شود. این موضوع میلیون ها مرتبه رخ داده است و همیشه جواب می دهد.

2- از اطلاعات اصلی، تحقیقات و نتایج بررسی ها استفاده کنید:

به عنوان یک بازاریاب، ما عاشق اطلاعات هستیم چون کمک می کند تا دلایل متقاعد کننده داشته باشیم.

تعجب نکنید، اخیرا یک مطالعه نشان می دهد که اطلاعات و تحقیقات به عنوان یک رهبر محتوا است که بازاریابان از آن به عنوان یک اهرم جهت بدست آوردن بک لینک ها استفاده می کنند.

راه هایی برای پیدا کردن اطلاعات مربوط با محتوای شما وجود دارد، از قبیل:

– دریافت آمار از سایت هایی مانند Statista, Pew Research یا موسسات تحقیقاتی صنعت خاص.

آنها کتابخانه های عظیمی از داده ها و مطالعات در هر موضوع دارند.

– جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف و انتشار آن در یک پست. نه تنها این به خوانندگان کمک می کند تا تمام آمار مربوط به یک موضوع خاص را در یک جا دریافت کنند، معمولا آن نتایج حجم زیادی از بک لینک ها را دارد.

یک مثال خوب در اینجا:

– بررسی مخاطبین سایت شما ( یا شریک با برند دیگر) و انتشار نتایج اصلی در وب سایت شما، به صورت ایده آل در قالب بصری.

– اگر شما لیست کافی از ایمیل ها  یا سایت مخاطبین ندارید، شما می توانید یک فرم اخذ رای یا شبکه اجتماعی مانند توییتر یا فیس بوک راه اندازی کنید و نتایج آنرا در سایت خود منتشر کنید.

اگر شما منبع اصلی محتوا را ذکر کنید، داده های پشتیبان پژوهش، استفاده از این روش ها، شما شانس جذب بک لینک از سایت هایی با اعتبار بالا دارید.

3- افزودن مصاحبه های کارشناسان، نقل قول ها و گرداوری محتوای خود با هم:

اضافه کردن مصاحبه ها با کارشناسان صنعت یا نقل قول ها از منابع موثق به محتوای خود تقریبا مانند استفاده از داده ها و تحقیقات اصلی است. مانند اطلاعات، دیدگاه ها و نظرات کارشناسان که موجب اعتبار بخشیدن به محتوای شما می شود ولینک شما را برای صاحبان سایت ها و مدیران سایت ها بسیار ارزشمندتر می نماید .

به عنوان مثال، یک مقاله در زمینه سئو می تواند خیلی با ارزش تر شود، اگر شامل نقل قول اصلی توسط Rand Fishkin یا Brian Dean باشد.

یکی دیگر از دارایی های محتوا با لینک ارزشمند، گردآوری کارشناسان است. به عنوان مثال این پست که به اشتراک گذاشته شده است از طریق گرد آوری 37 کارشناس می باشد.

یک جستجوی سریع در SEMrush نشان می دهد که این پست بیش از 40 بک لینک بدست آورده است، شامل لینک هایی از سایت های معتبر مانندBacklinko.

اگر شما نمی توانید یک گرد آوری کامل ایجاد کنید، نقل قول حتی از دو یا سه کارشناس در یک مقاله، می تواند برای شما این کار را انجام دهد.

با تشکر از توییتر، که به راحتی می توانید یک گردآوری نمایید و حتی نقل قول از اینفلوئنسرها(تاثیرگذاران).

اگر شما یک  اینفلوئنسر را دنبال می کنید و دائما در تعامل هستید، احتمالا شما جواب سوال خود را به صورت مستقیم(توییت) دریافت خواهید کرد.

اما اگر زمان کافی برای برقراری ارتباطات ندارید، بهترین فرصت برای شما، دریافت نقل قول های اصلی از طریق گفتگو در توییتر است.

بسیاری از وبلاگ نویسان متوسط، اینفلوئنسرها، و حتی رهبران در صنایع خاص در چت توییتر شرکت می کنند. شما می توانید در مورد موضوعات مورد علاقه خود در پاسخ ها دنبال سوالات خود باشید، یا به صورت مستقیم با آنها در تعامل باشید.

گفتگو در SEMrush یک مثال خوبی است.

دریافت نقل قول های اصلی از اینفلوئنسرها نیازمند پشتکار و سخت کوشی است، اما می توانید با افزودن اعتبار به محتوای خود و افزایش شانس خود جهت اخذ بک لینک های معتبر، سود پرداخت کنید.

4- آزمایشات، مطالعات موردی و داستان های موفقیت را به اشتراک بگذارید:

استراتژی تاثیرگذار دیگر برای جذب لینک این است که آزمایشات، مطالعات موردی را به عنوان تجربه زندگی واقعی خود به اشتراک بگذارید و اعتبار محتوای خود را بالا ببرید.

اگر به مشتریان خود برای دستیابی به موفقیت با استفاده از سرویس ها یا محصولات شما کمک کرده اید، یک مطالعه موردی را با کل مراحل و نتایج منتشر کنید.

اگر شما یک آزمایش راه اندازی کرده اید تا یک نظریه عمومی را بررسی کنید، نتایج خود را به اشتراک بگذارید.

اگر شخصی موفقیت خود را به خاطر دنبال کردن پیشنهادات شما می داند، داستان موفقیت او را به اشتراک بگذارید.

استفاده از این استراتژی ها به نمایش برند شما و ارتباطات شما کمک می کند، همچنین یک لینک ارزشمند محتوا ایجاد می کند.

به عنوان مثال دراین جا یک مطالعه موردی توسط Robbie Richards که نشان داد چگونه یکی از خوانندگان وبلاگ او

که استراتژی های او را دنبال می کرده، متوجه یک افزایش 11.065% طی شش ماه در ترافیک به صورت اورگانیک شده است.

این یک پست دقیق است و نحوه انجام تحقیق کلید واژه با استفاده از SEMrush را به اشتراک می گذارد.

به طور مشابه، در اینجا یک نمونه موردی بزرگ است که 6 راه حل پیشرو تجارت الکترونیک را بر اساس پارامترهای مختلف مقایسه می کند و نتایج را برای هر یک از آنها به اشتراک می گذارد

بک لینک هایی که از کارآفرینان بدست می آورد، موسسات محتوای بازاریابی، پست هافینگتون، مجله موتور جستجو و بسیاری از سایت های پیشرو دیگر.

هر دو مطاالعه موردی نشان دادند که منابع غنی که بیشتر مردم فرصت ندارند یا تمایل به ایجاد ندارند.

بقیه سایت ها به آنها لینک می دهند، چرا که می خواهند ارزش و اعتبار محتوای خود را افزایش دهند.

5 – ایجاد محتوای دقیق، راهنمایی های گام به گام و آموزش ها:

هنگامی که بک لینک طبیعی می گیرید، دقیق، تحقیقات عالی و محتوای عملی، همواره تراکم محتوای کم با بینش قدیمی است. با این حال چرا برخی افراد به محتوایی که ارزش واقعی ندارد لینک می دهند.

معمولا چنین محتوای ارزشمندی تمایل به (نسبتا) طولانی بودن دارد.

یک مطالعه ای که توسط HubSpot صورت گرفت نشان داد که از بین همه مطالب وبلاگ آنها، پست هایی که بیش از 2500 کلمه داشتند بک لینک های بیشتری نسبت به پست های کوتاه تر گرفتند.

مطالعه دوم بر اساس تحقیقات مشترک توسط Moz and BuzzSumo با تجزیه و تحلیل مقالات در بیش از یک میلیون وب سایت نشان داد که ارتباط قوی بین طول محتوا و تعداد دامنه های ارجاعی وجود دارد.

به طور متوسط، تعداد بک لینک ها با محتوای بیش از 10000 کلمه به 11.07 رسید، در مقایسه با 3.47  برای محتوای کمتر از 1000 کلمه.

هر دو مطالعه به وضوح نشان می دهد که سایت ها لینک هایی را ترجیح می دهند که محتوای طولانی تر دارند، چون معمولا جامع، دقیق و قابل اجرا هستند.

چه چیزی باعث می شود تا بک لینک بیشتر نگیرید؟

اگر شما می خواهید که محتوای شما به یک لینک آهن ربایی تبدیل شود و بک لینک های اورگانیک از با ارزش ترین و معتبرترین سایت ها دریافت کنید، این پست را در ذهن نگهدارید.

هر یک از اجزاء را بخشی از استراتژی محتوا خود ذکر کنید. این نیازمند به سخت کوشی و تلاش است، اما نتایج ارزشمندی دارد.

احتمالا درآمد محتوای سایت شما بالاترین رتبه بندی جستجو و یک منبع معتبر و ماندگار.

 

 مترجم: فتانه خوارزمی

https://www.semrush.com/blog/want-authority-backlinks-strategies-create-link-worthy-content/

 

 

مقاله

امکان ارسال نظر وجود ندارد!